جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 966

صدای نهاوند: فرماندار شهرستان نهاوند از تخصیص  ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور جابه جای شبکه برق سه راهی شعبان  خبر داد و افزود: از این مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان توسط استانداری و ۱۵۰ میلیون تومان توسط اداره برق نهاوند پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح سه شنبه ضمن بازدید از عملیات اجرایی ساماندهی و تعریض نقطه حادثه خیز سه راهی شعبان اظهار داشت: سه راهی شعبان یکی از مهمترین نقاط حادثه خیز راه های برون شهری نهاوند است که متاسفانه تا کنون جان چندین نفر از همشهریان و هم هموطنانمان را گرفته است.

حمیدوند گفت: پس از وقوع تصادفات منجر به فوت در چندماه  گذشته در این منطقه عملیات ساماندهی این محور به‌صورت شبانه‌روز آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی از تعریض، اصلاح و ساماندهی، نصب تابلو و علائم هشدار دهنده جدید ، نصب سرعت گیر و سیستم روشنایی  منطقه سه راهی شعبان خبر داد و گفت: برای راه های ورودی و خروجی روستای شعبان نیز دو رمپ جداگانه کند رو احداث می شود.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان افزود: رانندگان وسایل نقلیه هم باید با توجه و دقت به  علائم خطر و تابلوهای هشدار دهنده نصب شده در جادها نسبت به رعایت آنها اهتمام داشته باشند تا شاهد کاهش وقوع تصادفات منجر به فوت در سطح شهرستان باشیم.

صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش