جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 11225

صدای نهاوند:
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۲۴۵ هیئت مذهبی نهاوند مراسم عزاداری دهه اول محرم را برگزار می کنند که از این تعداد ۳۵ هیئت مربوط به خواهران است.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار داشت: ۲۰۹ مسجد در شهرستان نهاوند برای استقبال از ماه محرم آماده شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴۵ هیئت مذهبی برای این ایام آماده شده که از این تعداد ۳۵ هیئت مربوط به خواهران است، افزود: ۱۲۰ روحانی مبلغ در دهه اول محرم به مساجد مختلف شهری و روستایی اعزام می شوند.

حجت الاسلام محبی عنوان کرد: تجلیل از ۲۰ پیرغلام در روز هفتم محرم در مصلای مهدیه شهر برزول، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تبیین قیام خونین امام حسین(ع) و بازدید از هیئت‌های مذهبی در دستور کار است.

وی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی نیز در نخستین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور در مصلای شهرستان نهاوند با ظرفیت ۶ هزار نفر برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: این مراسم در مصلی مهدیه شهر برزول نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند نیز برگزاری ۲ هزار عنوان برنامه در این ایام را مد نظر دارد، خاطرنشان کرد: اعزام ۲۰۰ مبلغ و مبلغه به سطح شهرستان و به ویژه روستاها از مهم‌ترین این برنامه‌‌هاست.

محبی از برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان در مکان‌های نماز جمعه شهرستان نهاوند خبر داد و گفت:  این همایش ۳۱ شهریورماه و با حضور حلقه‌های صالحین، هیأت‌های مذهبی، مداحان و روحانیون برگزار خواهد شد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش