جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19821

صدای نهاوند:
دادستان نهاوند از برخورد شدید ضابطین قضایی دماوند با روزه خواران در ماه مبارک رمضان خبر داد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان در خصوص ضوابط قانونی حاکم در این ماه مبارک در مورد کسانی که اقدام به روزه خواری و یا تظاهر به این عمل در ملا عام می کنند، اظهار داشت: در پی ایجاد نظم و انضباط در راستای حفظ کرامت و حرمت ماه مبارک رمضان و احترام به حقوق شهروندی و اعتقادات مقدس دینی و فرهنگی مردم، نظارت های ویژه ای را در این ماه مبارک در دستور کار داریم.

آزاد بخت گفت: افرادی که بدون توجه به حرمت ماه مبارک رمضان در مکان‌های عمومی روزه‌خواری کنند براساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) مصوب ۱۳۷۵، مجرم محسوب می‌شوند و به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا تا ۷۴ ضربه شلاق، محکوم خواهند شد.

وی گفت: دستورات قضایی لازم به پلیس و نیروهای انتظامی و ضابطین در جهت برخورد با روزه خواری و تظاهر به روزه خواری و همچنین اخلال در نظم از این طریق نیز ارائه شده است.

دادستان نهاوند، بیان کرد: به هیچ عنوان هیچ رستوران، طباخی و اغذیه فروشی و همچنین سایر مراکزی که تهیه و توزیع غذا دارند در روز روزه داری و ساعات روزه داری مردم به هیچ وجه حق طبخ ندارند و از بابت پذیرایی هیچ رستورانی حق باز بودن را ندارد و باید تماما بسته باشند و دستورات لازم قضایی و قانونی را در این زمینه صادر کرده ایم.

عباس آزاد بخت افزود: امسال در دستور کار به طور ویژه قرار داده ایم که بدون استثنا باید به قانون و حقوق شهروندی و اعتقادات فرهنگی و مذهبی مردم نهایت احترام گذاشته شود، و هیچ گونه چشم پوشی و مدارایی را در این زمینه با کسانی که بخواهند قانون را نادیده بگیرند، نخواهیم داشت.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش