جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 2330

صدای نهاوند:

مراسم گرامیداشت ۲۰ و یکمین سال تشکیل موسسه فرهنگی علیمرادیان روز  پنجشنبه در محل اداره ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد.

به گزارش صدای نهاوند  مدیر آموزش و پرورش نهاوند در این مراسم گفت:  موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند تا کنون خدمات و اقدامات ارزشمندی انجام داده است که برگزاری جشن ستارگان و تجلیل از نفرات برتر کنکور نهاوند در ۱۳ سال گذشته از جمله آنها است.
هادی سلگی افزود: هدف از برگزاری این جشن، تجلیل از رتبه های برتر کنکور سال جاری و تشویق دانش آموزان ممتاز درسی دبیرستانهاست که در سال آینده در کنکور دانشگاهها شرکت می کنند .
سلگی دانش آموزان را سرمایه های مملکت و آینده ساز کشور عنوان نمود و گفت: امروز مهمترین سلاح دفاع از کشور علم و دانش است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دانش آموزان باید خوب درس بخوانند و به سلاح علم مسلح شوند تا بتوانند کشور را به پیشرفت و توسعه برسانند.
وی تلاش و کوشش و افق های بلند این دانش آموزان را آغاز موفقیت آنان در زندگی آینده شان دانست و گفت: اعتماد به نفس و تلاش شما افتخارآفرینان عامل کسب این موفقیت برای شهرستان است و در خور تقدیر و ستایش است.
وی این موفقیتها را حاصل تلاش جمعی عنوان کرد و افزود: برای موفقیتهای بدست آمده علاوه بر دانش آموزان خانواده ها و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط آموزش و پرورش نقش مهمی داشته اند.
سلگی گفت: برای بالا بردن موفقیت دانش آموزان در کنکور کمیته ای تحت عنوان کمیته ارتقاء کنکور در آموزش و پرورش تشکیل شده که از فصل تابستان برنامه های خود را در بخشهای مختلف آغاز نموده و مطابق برنامه اقدام به برگزاری کلاسهای کنکور برای دانش آموزان و همچنین کلاسهای مشاوره ای برای اولیاء آنان نموده است .

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش