جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 3750

صدای نهاوند:

شهردار نهاوند با بیان اینکه ۲۶۲ نیروی شاغل در شهرداری نهاوند خارج از روال قانونی و با سفارش مشغول به کار شده اند گفت: شهرداری حیاط خلوت خوبی برای استخدام نیروهای سفارشی است.

امیر رضا یوسفیان عصر یک شنبه در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نهاوند که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری نهاوند ۳۶۷ نیروی کار انسانی در بخش های مختلف دارد که بر اساس چارت و ضوابط قانونی فقط ۱۰۵ نفر آنها واجدالشرایط و مورد نیاز شهرداری هستند و متاسفانه ۲۶۲ نفر بر اساس رابطه و سفارش در شهرداری مشغول به کار شده اند.

یوسفیان با بیان اینکه این حجم گسترده اشتغال نیرو بر اساس شایسته سالاری انجام نشده است گفت: شهرداری باید پول بیت المال و مردم نهاوند را به جای ایجاد و احداث امکانات و خدمات شهری و تغییر مبلمان به عنوان حقوق و مزایا به نیروهای سفارشی و رابطه ای بکار گرفته شده پرداخت کند.

وی با بیان اینکه وجود این نیروها که کاری هم انجام نمی دهند و معضل و مشکل هم درست می کنند افزود: مردم عوارض پرداخت نمی کنند که صرف پرداخت حقوق نیروی بیکار در شهرداری شود.

شهردار نهاوند بیان داشت: در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند به مردم شریف،با شعور و بزرگ نهاوند قول می دهم تا وقتی من بعنوان شهردار نهاوند مشغول به خدمت هستم یک نیروی سفارشی در شهرداری استخدام نشود و این تعداد زیاد نیروی انسانی را تعدیل کنم.

کانال-صدای-نهاوند-۳۰۰x60

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش