جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4700

صدای نهاوند:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، آیت صالحی با اشاره به وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در مسیر روستای گوشه سعدوقاص بخش مرکزی نهاوند اظهار داشت: حادثه آتش‌سوزی در اراضی کشاورزی و مراتع منابع طبیعی منجر به سوختن ۱۰ هزار متر مربع مراتع طبیعی و راضی کشاورزی در آتش شد.

صالحی گفت: در اثر این حادثه شش هزار متر مربع از اراضی کشاورزی و چهار هزار متر مربع از مراتع طبیعی  مسیر روستای “گوشه سعد وقاص” طعمه حریق شدند که با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی، ماموران آتش‌نشانی و کمک اهالی روستا حریق کنترل شد و خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی نیز در بر نداشت.

وی ادامه داد: سرعت عمل ماموران اداره منابع طبیعی و عوامل آتش نشانی به همراه نیروهای مردمی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: پس از دریافت تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر آتش‌سوزی در مراتع طبیعی و اراضی کشاورزی روستای “گوشه”، اکیپی از مأموران منابع طبیعی و آتش نشانی نهاوند به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و متوجه خسارت دیدن ۱۰ هزار متر مربع از اراضی طبیعی  و کشاورزی منطقه شدند.

بخشدار مرکزی نهاوند با بیان این مطلب که علت آتش سوزی پرتاپ ته سیگار یکی از رانندگان عبوری محور نهاوند-کرمانشاه بوده است اظهار داشت: شهروندان برای جلوگیری از آتش سوزی در مراتع و جنگل ها و فضای سبز و پارک های شهری باید از افروختن آتش به هر دلیلی خودداری کنند.

آیت صالحی افزود: شهروندان باید از پرتاب سیگار و انداختن ظروف شکسته در طبیعت خودداری کنند زیرا علاوه بر خطر آتش سوزی به چرخه طبیعی نیز آسیب می رساند. 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش