جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6264

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: همکاری و مشارکت مردم در مراحل مختلف سرشماری عمومی نفوس و مسکن نقش مهمی در موفقیت این طرح دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند روز شنبه در آیین زنگ آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن در جمع دانش آموزان مدرسه راهنمایی عرفان گفت:  هرچه آمارها به واقعیت نزدیک تر باشند بهتر می توان برای کشور برنامه ریزی کرد لذا داشتن آمار دقیق نقش مهمی در توسعه کشور دارد.
وی تاکید کرد: همکاری اقشار مختلف مردم در برگزاری صحیح سرشماری بسیار تعیین کننده است و ما باید سعی کنیم بستر و فرصت همکاری و مشارکت عمومی را با محوریت اجرای اینترنتی آن تا حداکثر امکان افزایش دهیم.
وی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن از امروز (شنبه) به صورت اینترنتی آغاز و تا ۲۴ مهرماه ادامه دارد.
فرماندار نهاوند با توصیه به مردم برای شرکت در سرشماری به شیوه الکترونیکی افزود: اگر مردم از طریق اینترنت در این طرح همکاری کنند از زمان، وقت و هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.
وی همکاری مردم را در اجرای این طرح مهم ارزیابی کرده و افزود: هرجا که مردم همراهی خوبی با مسئولان داشته اند تصویر و افق روشنی ترسیم شده است لذا باید از توان جامعه در اجرای طرح های توسعه ای و اقتصادی بیشتر استفاده شود.
وی در خصوص اهمیت صحیح برگزاری سرشماری نفوس و مسکن گفت: این طرح مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری مدیران برای ۱۰ سال آینده است که ارائه آمار دقیق توسط شهروندان می تواند در برنامه ریزی های آینده کشور موثر باشد.
رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن نهاوند افزود: هرگونه برنامه ریزی برای مسکن، ازدواج، تحصیل، اشتغال و سایر خدمات و برنامه ریزی ها براساس همین آمار و ارقام انجام می شود.
وی افزود: علاوه بر این برگزاری دقیق سرشماری نشان دهنده همکاری مردم و همچنین نقطه قوتی برای دستگاههای دولتی است که می تواند در برنامه ریزی آینده شهرستان موثر باشد .
هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان نهاوند در ۲ مرحله از سوم تا بیست و چهارم مهرماه به صورت اینترنتی و از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ماه به صورت حضوری انجام می شود./ایرنا

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش